tirsdag 23. august 2011

Et litt of topic innlegg

Har i det siste hatt en skikkelig stopper for lakker, og det på grunn av flere årsaker. Har deriblandt skikkelige korte negler med skikkelige svake tupper. Og en del papp- og papir kutt ved neglebåndene, noen svir mens andre er bare direkte stygge.

Så i mellomtiden bruker jeg noe av fritiden min på å se "gamle" filmer. Og med gammel så mener jeg dessverre filmer fra 90 og tidlig 2000 tallet. At det nå blir regnet for gammel er nesten en skam ettersom jeg vokste opp på 90-tallet :(

Så hva er det jeg ser på? Jeg prøver å se meg gjennom alle Scream filmene før jeg går løs på Scream 4. Ellers har jeg sett på en del X-files episoder (skikkelig old school), Jurassic Park, Alien, Aliens +++ og en del andre. Har også lastet ned de fleste originale Disney filmene :D Og på engelsk! Jippi!

Sier det igjen, og sier det alltid: Filmer som blir dubbet suuuuuger maks altså. Ødelegger punchlinen på alt, og så er det de samme norske skuespillerne som gir ut stemmene sine på alle filmer her i Norge.
 Så for hver gang jeg leser på filmplakatene "Vi snakker norsk!", så tenker jeg:

Just saying.. :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar